Yo!

Se man på! Jag är nämligen tillbaka redan!

Idag har jag haft 2 st prov i militärteknik som jag har pluggat mycket inför. Jag var ganska lugn eftersom det bara krävdes 65% för G. Ack så fel jag hade.......
Det var inte 65% för att det var låga krav, det var nämligen så att frågorna var helt förbaskade omöjliga. Dessutom hade gubben som skrivit ihop det här till ett word dokument gjort ett par frågor där man skulle rita och beskriva! Så det var bara att ta fram Paint och börja måla så gott man kunde, och redan där kändes hela provet döfött. Speciellt när jag hade 2 timmar totalt och 30 min gick åt att bara måla när jag hade 30 frågor som skulle besvaras.

Usch det var det värsta provet någonsin, men dock var det lite underhållande att sitta på facebook och se alla andra kamraters frustration över det hela. Hela loggen fylldes med alla möjliga inlägg från svordomar till "åhhh fuck my life!!". Jag har ingen aning om hur det gick, men jag skrev på det mesta jag hann med.
Skitprov!! Det får gå som det går...

Skitsamma! Moving on!
Idag är det exakt ett år sedan jag passerade grindarna till regementet i Halmstad för första gången och började min utbildning. Och det känns helt sjukt! Tiden går något otroligt snabbt!
Men jag måste också säga att jag är lyckligt lottad som tagit mig såhär långt! För så många människor jag har umgåtts med under året och tränat med har varit tvungna att sluta av olika anledningar. Saker som skador, misslyckande av tester och främst avskilningar pga konstiga lämplighetsintervjuer.
Jag är otroligt glad att jag fortfarande är med i matchen, och jag ska ge järnet för att ta mig in till mål :)

Nu ska jag nog fira denna 1-årsdag genom att ringa Micke och umgås!
Jag kanske även är sugen på en liten bil-tripp till Kalmar också 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0