Höst

Nu märks det att hösten är här. Grått, kallt och den lilla vanliga deppigheten som smyger sig på. Allt man kan göra är att välkomna de gula löven som sakta faller mot backen.
Det är nästan som att jag längtar till vintern och snön. Då är det iallafall en vettig anledning till att det är kallt! Men man får hålla ut, tiden går snabbt och snart skiner våren igen.

Helgen har varit bra! Lördagen spenderades för det mesta hos Jenny där hon och hennes kompis Karin bjöd på mat och vin samtidigt som vi kollade på filmer fram tills 2:30 på natten. Där var det bl.a Repmånad (mitt förslag), filmen Upp och sen nått annat som jag knappt minns för jag var nästan helt död av utmattning :P

Idag har jag tonvis att göra! Så egentligen borde jag bita av fingrarna på mig själv så jag ska ta itu med sakerna istället för att skriva i bloggen nu. Utöver hemstudierna ska jag ringa facket, a-kassan, Folksam, Telenor, byta tandläkartid samt betala räkningar. Borde väl egentligen inte ta mer än en timme men segstartad som jag känner mig idag så vet man aldrig hehe.

Till helgen kommer även kära Tobbybobby och Becca hem från Uddevalla!! Då ska vi fira rejält med sprit, musik och fantastiskt bra sällskap. Nått att verkligen se fram emot :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0